Ime benda i inspiracija dolaze kao ironičan odmak od „velikih buntovnika“, raznih facebook/internet/forum revolucionara koji žive kod roditelja, kradu struju susjedima i u pidžamama „ratuju“ protiv velikih korporacija.
Postulati “Vikend-revolucije” kakvu je danas znamo postavljeni su jednog lijepog, ali ne i sunčanog, jesenskog dana krajem 2011. godine. Zajednička sklonost prema dobroj glazbi, finom bijelom vinu i već napisanim pjesmama koje u ladici stoje godinama bila je pokretač susreta prva tri člana benda. Postignuta kemija, a i fizika, dopunjena je ritam-sekcijom i time započinje garažna karijera benda.
Sinergija svih članova tada još nedefiniran zvuk pjesama definira u smjeru reggaea, popa, rocka na specifičan, vikendrevolucionarni način.
U studenom 2012. godine za bubnjevima se našao novi bubnjar, a ubrzo nakon njega i saksofonist koji je, kao i vokalistica, povremeni perkusionist. Time je kompletirana postava i završen garažni dio karijere 6-članog benda. Sve to je značilo da je bend spreman za val frontalnog napada na klubove i pridobivanje publike za vikendrevolucionarnu ideju.
Koncertna premijera benda bila je u klubu “Sax” u travnju 2013. Nakon uspješne premijere, na daljnjim svirkama po zagrebačkim klubovima, publika objeručke i objenoške prihvaća sve ideje koje bend promovira kroz svoje pjesme. U tom naletu, vikendrevolucionarne pjesme pronalaze i svoj put do radija, prvenstveno “Cenera” na Radiju 101 gdje se bend zadržao ukupno 30 tjedana zaredom sa svoja 3 singla.
Koncertni uspjesi u 2013. godini zaokruženi su u prosincu, kada je “Vikend-revolucija” nastupila kao finalist Demo HR natječaja.
U međuvremenu je bend zakoračio na novu stubu potpisivanjem prvog diskografskog ugovora s izdavačkom kućom “Spona” i brisanjem prefiksa “demo” ispred naziva benda te snimanjem spota za singl “Naša kuća”.
Maksi singl „Naša kuća“ sadrži tri u različitim smjerovima angažirane pjesme, a naslovna pjesma govori kako se, unatoč beskonačnim mogućnostima, često zatvaramo u vlastite kalupe i ne koristimo dovoljno ono što nam se nudi. Uvijek uspijevaju drugi oko nas, zbog čega nam postaju antipatični, a većinom smo sami krivi za takvu situaciju.